پاورپوینت منابع انسانی و تعالی سازمانی


در حال بارگذاری
۲۲ تیر ۱۳۹۷
پاورپوینت آماده
2.5MB
47صفحه
1660 بازدید
۸,۱۰۰ تومان
خرید

پاورپوینت منابع انسانی و تعالی سازمانی

پاورپوینت منابع انسانی و تعالی سازمانی

ضرورت انسان سازی از نظر کنفیسیوس

ارزشها و مفاهیم بنیادین مدل: ۲۰۱۰ EFQM

مدل جایزه کیفیت اروپا  : ۲۰۱۰ EFQM

رویکردهای اصلی مدیریت منابع انسانی

 نتایج جامعه

 شاخص های عملکردی

اهمیت کارکنان (منابع انسانی)

 تعریف کارکنان / منابع انسانی

شعار منابع انسانی در سازمان متعالی

تعریف اجمالی از مدیریت منابع انسانی

توسعه منابع انسانی چیست؟

توسعه منابع انسانی

فرایند توسعه مدیریت منابع انسانی

 مفهوم اثربخشی HRD

مفهوم اثربخشی سازمانی

تعیین اثربخشی توسعه منابع انسانی

‌عملکرد واحد منابع انسانی تا چه اندازه مطلوب است؟

دارایی های نامشهود

پژوهش مؤسسه تحقیقاتی Brookings

ناتوانی رویکردهای مالی در ارزیابی

جایگاه توسعه انسانی ایران در رده‌بندی جهانی

تحلیلی بر وضعیت مدیریت منابع انسانی

بررسی وضعیت منابع انسانی در جهان

مفاهیم رایج در حوزه مدیریت منابع انسانی

عوامل مؤثر بر رضایت شغلی

اندازه‌گیری رضایت  شغلی

 

 

پاورپوینت منابع انسانی

پاورپوینت منابع انسانی

 

 

 


مطلب مرتبط

مدیریت منابع انسانی (یا به اختصار منابع انسانی) (به انگلیسی: Human resources management)، عبارت است از فرایند کار کردن با افراد، به‌طوری‌که این افراد و سازمان‌شان به توانمندی کاملی دست یابند، حتی زمانی که تغییر، نیاز به کسب مهارت‌های جدید، تقبل مسئولیت‌های جدید و شکل جدیدی از روابط را ملزم باشد.[۱]

در واقع مدیریت منابع انسانی استفاده از نیروی انسانی در جهت اهداف سازمان است و شامل فعالیت‌هایی نظیر کارمندیابی و جذب، آموزش، حقوق و دستمزد و روابط سازمانی می‌شود.

به عبارتی دیگر مدیریت منابع انسانی تابعی در سازمان است که عملکرد کارکنان را در خدمت‌رسانی به اهداف استراتژیک کارفرما، به حد اعلا می ساند.

مدیریت منابع انسانی به دنبال یافتن چگونگی مدیریت افراد در سازمان‌ها، با تمرکز بر سیاست‌ها و سیستم‌ها می‌باشد. واحدها و بخش‌های مدیریت منابع انسانی، خصوصاً مسئول عده‌ای از فعالیت‌ها، از جمله استخدام، آموزش و توسعه، ارزیابی عملکرد و پاداش و جزا (برای مثال مدیریت سیستم حقوق و مزایا) می‌باشد.

همچنین مدیریت منابع انسانی به روابط صنعتی توجه دارد، که همان تعادل در اعمال سازمانی با قوانین ناشی از بحث‌های بین کارکنان و مدیران و قوانین دولتی می‌باشد.


Human resource management (HRM or HR) is the strategic approach to the effective management of people in a company or organization such that they help their business gain a competitive advantage.

It is designed to maximize employee performance in service of an employer’s strategic objectives.[۱][need quotation to verify] Human resource management is primarily concerned with the management of people within organizations, focusing on policies and systems.[۲] HR departments.

are responsible for overseeing employee-benefits design, employee recruitment, training and development, performance appraisal, and reward management, such as managing pay and benefit systems.[۳]

HR also concerns itself with organizational change and industrial relations, or the balancing of organizational practices with requirements arising from collective bargaining and governmental laws.[۴][need quotation to verify]

print
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 برچسب ها: