پاورپوینت مدیریت دانش با رویکرد دروس آموخته


در حال بارگذاری
۲۰ تیر ۱۳۹۷
پاورپوینت آماده
3MB
59صفحه
1697 بازدید
۸,۰۰۰ تومان
خرید

پاورپوینت مدیریت دانش با رویکرد دروس آموخته

پاورپوینت مدیریت دانش با رویکرد دروس آموخته – پاورپوینت مدیریت دانش با رویکرد دروس آموخته

مقدمه

مفاهیم و کلیات

مدیریت دانش

انواع دانش

تاریخچه( نسل های مدیریت دانش)

اهمیت و مزایای مدیریت دانش:

چرا موضوع مدیریت دانش برای سازمانها اهمیت یافته است؟

ساختار شبکه ای مدل سیستم مدیریت دانش

گامهای استقرار نظام های مدیریت دانش

سرمایه فکری

ارزش کسب و کار

اندازه گیری و گزارش دهی سرمایه فکری

شاخص های اندازه گیری سرمایه فکری – سرمایه انسانی

شاخص های اندازه گیری سرمایه فکری – سرمایه رابطه ای

شاخص های اندازه گیری سرمایه فکری – سرمایه ساختاری

قابلیت های  مورد نیاز بانک

سیستم تجارب آموخته

پیش نویس آئین نامه اجرایی  مدیریت دانش

اهداف و کاربردهای نظام مدیریت دانش بانک

دامنه  نظام مدیریت دانش بانک


مطالب مرتبط

مدیریت دانش، مدیریت دانایی یا مدیریت اندوخته‌های علمی (به انگلیسی: Knowledge management – KM) به معنای در دسترس قرار دادن نظام‌مند اطلاعات و اندوخته‌های علمی است، به گونه‌ای که به هنگام نیاز، در اختیار افرادی که نیازمند آن‌ها هستند، قرار گیرند تا آن‌ها بتوانند کار روزمره خود را با بازدهی بیشتر و مؤثرتر انجام دهند. مدیریت دانش، شامل یک سری استراتژی و راهکار برای شناسایی، ایجاد، نمایندگی، پخش و تطبیق بینش‌ها و تجارب در سازمان می‌باشد.

Knowledge management (KM) is the process of creating, sharing, using and managing the knowledge and information of an organization.[۱] It refers to a multidisciplinary approach to achieve organisational objectives by making the best use of knowledge.[۲]

An established discipline since 1991,[۳] KM includes courses taught in the fields of business administration, information systems, management, library, and information science.[۳][۴] Other fields may contribute to KM research, including information and media, computer science, public health and public policy.[۵] Several universities offer dedicated master’s degrees in knowledge management.

Many large companies, public institutions and non-profit organisations have resources dedicated to internal KM efforts, often as a part of their business strategy, IT, or human resource management departments.[۶] Several consulting companies provide advice regarding KM to these organizations.[۶]

Knowledge management efforts typically focus on organisational objectives such as improved performance, competitive advantage, innovation, the sharing of lessons learned, integration and continuous improvement of the organisation.[۷] These efforts overlap with organisational learning and may be distinguished from that by a greater focus on the management of knowledge as a strategic asset and on encouraging the sharing of knowledge.[۲][۸] KM is an enabler of organizational learning.[۹][۱۰]

print
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 برچسب ها: