نوع فایل
پاورپوینت آماده
حجم فایل
885KB
تعداد اسلاید
18 صفحه
تاریخ انتشار
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
تعداد بازدید
2958 بازدید
تاریخ به روز رسانی
۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
7,000 تومان

پاورپوینت بازاریابی دهان به دهان

پاورپوینت بازاریابی دهان به دهان

مقدمه

تبلیغات دهان به دهان یا شفاهی نوعی ترویج رایگان است که در آن مشتریانی که از کسب و کار، محصول، خدمات یا رویدادی راضی بوده اند، از رضایت خود به دیگران می گویند.

این تبلیغ یکی از موثرترین شیوه ی تبلیغ است،زیرا افراد از تبلیغی که انجام میدهند نفع شخصی نمیبرند و هربار با توصیه کالا با خدماتی از آن مجموعه، از اعتبار خود خرج می کنند.

نفوذ کلامی مصرف کننده یک کالا یا خدمات درباره ب کبفبت آن، همان تبلیغات دهان به دهان است و یکی از تاکتیک های شناساندن مجموعه و یک محصول به مصرف کننده است که میتواند مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کند.

تبلیغ از سوی مصرف کننده میتواند چنان تاثیری در زمینه ی رقابت ایجاد کند که نتایج روش های دیگر بازاریابی به ندرت درصد کمی از اثربخشی آن را دارد.

 

تاریخچه تبلیغات دهان به دهان

تبلیغات دهان به دهان

اهمیت بازاریابی دهان به دهان

دلایل برتری تبلیغات دهان به دهان

روش های اجرابی بازاریابی دهان به دهان

روش t5

قدم های شش گانه ی بازاریابی دهان به دهان

سطوح بازاریابی دهان به دهان

سطوح مثبت

سطوح منفی

سطح صفر

نتیجه گیری

منابع

print

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.