مقاله ISI حلقه گمشده درایجاد شناسایی نام تجاری (برند) مشتری: نقش جذابیت نام تجاری (برند)

امتیاز 5.00 ( 1 رای )

در حال بارگذاری
۲۸ فروردین ۱۳۹۷
مقاله ISI
2 مگابایت
32 صفحه
1610 بازدید
۵,۰۰۰ تومان
خرید

فهرست های مطالب موجود در ساینس دیرکت

مدیریت گردشگردی

صفحه اصلی مجله: www.elsevier.com/locate/tourman

حلقه گمشده درایجاد شناسایی نام تجاری (برند) مشتری: نقش جذابیت نام تجاری (برند)

کوین کام فونگ سو a* , کرید وین کینگ b، سیمون هادسون a، فنگ منگ a

  1. a. مرکز عالی اقتصادی درتوسعه گردشگری واقتصادی، دانشکده d مدیریت گردشگری هتل، رستوران و، دانشگاه کارولینای جنوبی،مجمع خیابان۷۰۱ ، کلمبیا، امریکا ، SC 29208،
  2. b. دانشکده گردشگری و مدیریت هتلداری، دانشکده بازرگانی فاکس دانشگاه تمپل، خیابان سیزدهم شمالی۱۸۱۰ ، سالن اسپیک من ۳۰۶، فیلادلفیا، پنسیلوانیا ۱۹،۱۲۲، ایالات متحده آمریکا

اطلاعات مقاله

تاریخ مقاله: دریافت شده دربیست و دوم مارس سال ۲۰۱۶ ،دریافت شده در فرم تجدید نظر چهارم سپتامبر سال۲۰۱۶  ، پذیرفته شده درچهاردهم  سپتامبر سال ۲۰۱۶

نکات برجسته

  • بررسی نقش جذابیت نام تجاری (برند) در توسعه شناسایی نام تجاری مشتری (CBI).
  • بررسی یک مدل است که شامل هویت نام تجاری سنتی بلوک های ساختمانی و عوامل پذیرش نام تجاری.
  • اعتبار نام تجاری، تمایز نام تجاری، تجربیات به یاد ماندنی نام تجاری موثر بر شناسایی نام تجاری مشتری به طور غیر مستقیم از طریق جذابیت نام تجاری
  • گنجاندن جذابیت نام تجاری نتایجی را برای به چالش کشیدن یافته های پژوهش قبلی در مورد توسعه شناسایی نام تجاری مشتری ایجاد می کند.
  • این مطالعه درک نظری و عملی مشتق شده از توسعه ی شناسایی نام تجاری مشتری را ترویج می دهد.

چکیده

متون مدیریت نام تجاری به مدت طولانی اذعان به اهمیت استراتژیک مدیریت هویت نام تجاری داشته است. با این حال، تحقیق تجربی پیشین تا حد زیادی جذابیت نام تجاری را در ایجاد چنین هویتی در چشم مصرف کنندگان نادیده گرفته است. با تمرکز بر روی صنعت هواپیمایی، این مطالعه به بررسی نقش جذابیت نام تجاری در پرورش شناسایی نام تجاری مشتری می پردازد.آزمون تجربی مدل مفهومی نشان می دهد که اعتبار نام تجاری، تمایز نام تجاری، نام تجاری و تجربیات به یاد ماندنی یک اثر غیر مستقیم قابل توجه در شناسایی نام تجاری مشتری از طریق جذابیت نام تجاری دارند، در حالی که مزایای اجتماعی نام تجاری به طور مستقیم به چنین شناسایی کمک می کند. نتایج همچنین متون قبلی را توسط حمایت قوی برای از جمله جذابیت نام تجاری در توسعه شناسایی به چالش می کشد. هنگامی که جذابیت نام تجاری در مدل گنجانیده می شود ، اثرات اعتبار نام تجاری، تمایز نام تجاری، وتجربیات به یاد ماندنی نام تجاری  درشناسایی پیش بینی نام تجاری مشتری غیر مهم شد.یافته ها اهمیت طرح ریزی یک هویت نام تجاری را که برای هدف قرار دادن مصرف کنندگان به منظور دستیابی به شناسایی نام تجاری مشتری جذاب است را برجسته می کنند.

واژه ها ی کلیدی: شناسایی نام تجاری مشتری ،هویت نام تجاری ، جذابیت نام تجاری ،اعتبار نام تجاری ،تمایز نام تجاری ، مزایای اجتماعی نام تجاری ، مدیریت برند ،هواپیمایی

print

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.