پاور پوینت بازاریابی در بحران و رکود
پاور پوینت بازاریابی در بحران و رکود
مقدمه
افزایش فروش به چند عامل بستگی دارد
رکود چیست
رفتار مصرف کننندگان در زمان رکود
محصولات برنده و بازنده
اقدامات موثر در زمان رکود و بحران اقتصادی
راهبردهای چهار گانه افزایش فروش
منبع
راهنمای خرید:
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.