پاورپوینت مدیریت بحران در سازمان های بزرگ

امتیاز 4.00 ( 1 رای )

در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۰ تیر ۱۳۹۷
نوع فایل
پاورپوینت آماده
حجم فایل
400KB
تعداد صفحات
32صفحه
تعداد بازدید
2564 بازدید
۸,۰۰۰ تومان

پاورپوینت مدیریت بحران در سازمان های بزرگ

پاورپوینت مدیریت بحران در سازمان های بزرگ

۲۰ گام عملیاتی در مدیریت بحران سازمان های بزرگ و پیچیده

۲۰ گام عملیاتی در مدیریت بحران سازمان های بزرگ و پیچیده

پاورپوینت مدیریت بحران در سازمان های بزرگ
پاورپوینت مدیریت بحران در سازمان های بزرگ

گام اول: تعریف بحران

گام دوم : ضرورتهای شناخت بحرانی

گام سوم: برنامه ریزی در بحران

مدیران هرمی

حلقه ارتباط باور

گام پنجم: عوامل موثر در تصمیم گیری حل بحران

تصمیم گیری خطی

تصمیم گیری آرمان ساز

بحران فرصت ساز است

گام هشتم: کانون بحران

گام نهم: هزینه بحران

گام دهم: تعیین بخش درگیر در بحران

گام یازدهم: پردازش استراتژیک

گام دوازدهم: زمان بندی دقیق

گام سیزدهم: ارتباطات سازمانی

گام چهاردهم:‌شایعات عامل اساسی فرهنگ بحران

گام پانزدهم: توجه به جزئیات و مسئولیت پذیری

گام شانزدهم: رهبری

گام هفدهم: آموزش

گام هیجدهم: با وقایع روبرو شوید

گام نوزدهم: بحران همسان

گام بیستم: مشاوران عالی

پایان


مطلب مرتبط

مدیریت بحران (به انگلیسی: Crisis management) از اصطلاحات حوزه مدیریت است که به مجموعه‌ای از فعالیت‌ها، چاره‌جویی‌ها و دستورالعمل‌هایی اطلاق می‌شود، که مدیریت یک سازمان در چالشِ با بحران انجام می‌دهد و هدف آن کاهش روند، کنترل و رفع بحران است. به‌طورکلّی، مدیریت بحران به‌معنای سوق دادن هدفمند جریانِ پیشرفتِ امور به روالی قابل کنترل و انتظار بازگشت امور در اَسرع وقت به شرایط قبل از بحران است.[۱]

به‌اختصار، مدیریت بحران کلیهٔ اقدامات مربوط به پیش‌گیری، مدیریت ریسک، سازماندهی و مدیریت منابع مورد نیاز در پاسخ به بحران است. مدیریت بحرانْ علمی کاربردی است که به وسیله مشاهده نظام‌مند بحران‌ها و تجزیه و تحلیل آن‌ها در جستجویِ یافتن ابزاری است که به وسیلهٔ آن‌ها بتوان از بروز بحران‌ها پیش‌گیری نمود یا در صورت بروز آنْ در خصوص کاهش اثرات بحرانْ آمادگیِ لازم امداد رسانی سریع و بهبودیِ اوضاع اقدام نمود.

Crisis management is the process by which an organization deals with a disruptive and unexpected event that threatens to harm the organization or its stakeholders.[۱] The study of crisis management originated with large-scale industrial and environmental disasters in the 1980s.[۲][۳] It is considered to be the most important process in public relations.[۳]

Three elements are common to a crisis: (a) a threat to the organization, (b) the element of surprise, and (c) a short decision time.[۴] Venette[۵] argues that “crisis is a process of transformation where the old system can no longer be maintained”. Therefore, the fourth defining quality is the need for change. If change is not needed, the event could more accurately be described as a failure or incident.

In contrast to risk management, which involves assessing potential threats and finding the best ways to avoid those threats, crisis management involves dealing with threats before, during, and after they have occurred. It is a discipline within the broader context of management consisting of skills and techniques required to identify, assess, understand, and cope with a serious situation, especially from the moment it first occurs to the point that recovery procedures start.

print
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 برچسب ها: