پاورپوینت مدیریت تولید و عملیات (شماره ۲ )


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۰ تیر ۱۳۹۷
نوع فایل
پاورپوینت آماده
حجم فایل
3MB
تعداد صفحات
65صفحه
تعداد بازدید
3755 بازدید
۷,۰۰۰ تومان

پاورپوینت مدیریت تولید و عملیات

پاورپوینت مدیریت تولید و عملیات

مدیریت تولید و عملیات

پل ارتباطی

مقدمه

تولید؟

عملیات؟

مدیریت؟

خدمات؟

مدیر عملیاتی؟

آنالیز ارزش

چه قطعاتی بهتر است خریداری شوند؟

چه قطعاتی بهتر است تولید شوند؟

تصمیم گیری در قبال خرید یا تولید بر اساس تکنولوژی محصول

انتخاب محل و طراحی کارخانه

عوامل موثر بر تصمیمات مکان یابی

انتخاب محل کارخانه

مدل های پیش بینی

پیش بینی

روش های کیفی

پایان

مدیریت تولید ppt
مدیریت تولید ppt

مدیریت تولید [۱]، عملکردی است که عهده‌دار مسئولیت برنامه‌ریزی تاکتیکی و راهبردی فراورده‌های موجود و جدید یک شرکت است.[۲] مدیریت فراورده، عملکرد چرخهٔ حیات سازمانی در درون یک شرکت است که با برنامه‌ریزی یا پیش‌نگری یا بازاریابی فراورده یا فراورده‌ها در همهٔ مراحل چرخهٔ حیات محصول سروکار دارد.[۳]

مدیریت تولید یک فعالیت درون سازمانی است که از پیش‌بینی، برنامه‌ریزی و بازاریابی برای محصولات یا خدمات تشکیل می‌شود. مدیر تولید همواره دغدغه توسعه محصول و بازاریابی محصول را دارد و این دو فعالیت نهایتاً منجر به افزایش درامد، افزایش سهم بازار و افزایش حاشیه سود خواهند شد. از طرف دیگر یک مدیر تولید باید در مورد تحلیل بازار و کارایی‌ها و ویژگی‌های محصول مسئولیت پذیر باشد. ازین رو در ساختارهای سازمانی مختلف بعضاً مدیر تولید یک جایگاه سازمانی مشخص و معین را دارد و در بعضی موارد عضو بخش‌های فروش و بازاریابی یا عضو بخش مهندسی محسوب می‌شود.

معمولاً برای بررسی عملکرد مدیران تولید شاخصه‌های سود و ضرر یک بنگاه مورد ارزیابی قرار میگیرد. یک مدیر تولید باید بتواند خواسته‌ها و نیازهای بخش فروش و بازاریابی را به بخش‌های مهندسی و فرایند سازمان انتقال دهد و از طرف دیگر باید بتواند محدودیت‌های بخش مهندسی و طراحی با توجه به شناختی که از بازار و خواسته مشتریان دارد برطرف نماید تا محصول بدست آمده با هزینه‌ای منطقی بتواند پاسخگوی بخش عمده‌ای از نیازهای مشتریان باشد.


Product management is an organisational lifecycle function within a company dealing with the planning, forecasting, and production, or marketing of a product or products at all stages of the product lifecycle. Similarly, product lifecycle management (PLM)[۱] integrates people, data, processes and business systems. It provides product information for companies and their extended supply chain enterprise.

print
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 برچسب ها: