پاورپوینت بازاریابی سبز


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
نوع فایل
پاورپوینت آماده
حجم فایل
354KB
تعداد صفحات
16صفحه
تعداد بازدید
3672 بازدید
۸,۰۰۰ تومان

پاورپوینت بازاریابی سبز

پاورپوینت بازاریابی سبز

مقدمه

تاریخچه ی بازاریابی سبز

تعریف بازاریابی سبز

فرایند سبز شدن

فشارهای بیرونی

عوامل درونی

عصرهای بازاریابی سبز

عصر اول: بازاریابی سبز اکولوژیکی

عصر دوم: بازاریابی محیطی

عصر سوم: بازاریابی سبز پایدار

چالش های بازاریابی سبز

مزیت های بازاریابی سبز

نتیجه گیری

منابع

Mr. R Surya, Dr. P. Vijaya nanu (2014) Introduction to

green marketing

Agyeman, C. M. (2014). Consumers’ buying behavior

towards  green  products

Vandhana, R., Karpagavalli, G., & Ravi, D. A. (2013)

Green Marketing

Yakup, D., & Sevil, z. (2011).A theoretical approach to concept of green marketing assits.

پاورپوینت بازاریابی سبز
پاورپوینت بازاریابی سبز

پایان


مطلب مرتبط

بازاریابی سبز چیست و چگونه در آن موفق شویم؟

تا قبل از مطالعه در مورد بازاریابی سبز، نمی‌دانستم که بازاریابی هم می‌تواند رنگ داشته باشد! البته، مسئله خیلی عمیق‌تر از یک رنگ است. اما قبل از آنکه به اصل موضوع بپردازم، طبق معمول بحث را با یک مثال در زندگی روزمره شروع می‌کنم. خب همه ما وقتی به یک فروشگاه می‌رویم تا چیزی بخریم، معمولا اولین سوالی که از ذهنمان عبور می‌کند، این است که: قیمتش چنده؟ و احتمالا پس از تحلیل و تایید مالی هزینه، احتمالا می‌پرسیم که حالا این محصول به چه درد ما می‌خورد!

البته گاهی وقت‌ها سوالات تخصصی‌تری هم از خود می‌پرسیم. به عنوان مثال، یکی از دوستانم، هر چیزی که خریداری می‌کند، میزان قند، چربی و… آن را به دقت مورد بررسی قرار می‌دهد تا از سلامت محصول کاملا مطمئن شود. البته صرف‌نظر از نتیجه بررسی‌هایش، ۹۹ درصد مواقع آن محصول را می‌خرد!

اما بحث امروز ما در مورد اندک افرادی است که قبل از خرید محصول مورد نظرشان این سوال بسیار حیاتی، بشردوستانه، آینده نگرانه، دلسوزانه و مسئولانه را از خود می‌پرسند که: آیا این محصول ضرری به محیط زیست می‌رساند یا نه؟! زباله‌های این محصول چه می‌شوند؟ آیا این محصول ارگانیک است؟ اصلا آیا این محصول ارزش قیمت بالایش را دارد؟

من، به عنوان فردی که در رشته مدیریت گردشگری تحصیل کرده، و نسبت به شما ادعای بیشتری به تلاش در جهت حفظ محیط زیست دارد، و اگر پای حرف‌هایش بنشینید، ساعت‌ها در مورد توسعه پایدار و مباحث این چنینی با شما صحبت خواهد کرد (اگر طاقت بیاورید)، تصمیم گرفتم که امروز به بررسی و معرفی پاک‌ترین روش بازاریابی یعنی بازاریابی سبز بنشینم و کمی از دغدغه‌های محیط زیستی خود و بسیاری دیگر را با شما در میان بگذارم.

حالا، جا دارد که پس از این درد دل دوستانه، به پاسخ این سوال بپردازیم که: بازاریابی سبز چیست؟

print
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 برچسب ها: