پاورپوینت آماده کارگاه بهینه سازی با Lingo


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۰ بهمن ۱۴۰۰
نوع فایل
پاورپوینت آماده
حجم فایل
1 مگابایت
تعداد صفحات
73 صفحه
تعداد بازدید
809 بازدید
۱۲,۰۰۰ تومان

پاورپوینت آماده کارگاه بهینه سازی با Lingo

پاورپوینت آماده کارگاه بهینه سازی با Lingo

بهینه سازی

نرم افزارهای بهینه سازی

ویژگیهای بارز لینگو

نصب نرم افزار

اصول اولیه مدل نویسی در لینگو

محیط نرم افزار

حل مدل

پنجره وضعیت حل

کادر وضعیت حل کننده(Solver status box)

دسته های مدل(Model Class Field)

جدول مدل های غیر خطی

کادر وضعیت حل توسعه


مطالب مرتبط

بسیاری از مدل های ریاضی با تعدادی پایینی متغیر به راحتی قابل حل هستند. با زیاد شدن تعداد متغیرها (افزایش بعد مساله) زمان حل به صورت نمایی افزایش می یابد. امروزه بسیاری از مدل های بهینه سازی تحقیق در عملیات، اعم از مدل های خطی، غیر خطی و یا عدد صحیح به مدد نرم افزارهای کامپیوتری به سادگی قابل تجزیه و تحلیل هستند. در این میان می توان نرم افزار LINGO را نام برد. نرم افزار لینگو (LINGO) یک نرم افزار بهینه سازی با استفاده از مدل ریاضی است.

هینه سازی ابزاری است که به شما کمک می کند تا بهترین نتیجه، بالاترین سود، خروجی یا رضایت مندی را به دست آورید و یا به کمترین هزینه، ضایعات یا نارضایتی برسید. اغلب این مسائل شامل استفاده موثر (به بهترین شکل ممکن) از منابع شامل پول، زمان، ماشین آلات، کارکنان، موجودی و… است.

بسیاری از مدل های ریاضی با تعداد پایینی متغیر به راحتی قابل حل هستند. با زیاد شدن تعداد متغیرها (افزایش بعد مساله) زمان حل به صورت نمایی افزایش می یابد. لذا جهت حل مدل های ریاضی پیچیده نیاز به استفاده از ماشین های کامپیوتری می باشد. امروزه بسیاری از مدل های بهینه سازی تحقیق در عملیات، اعم از مدل های خطی، غیرخطی و یا عدد صحیح به مدد نرم افزارهای کامپیوتری به سادگی قابل تجزیه و تحلیل هستند. در این میان می توان نرم افزار LINGO را نام برد. نرم افزار لینگو (LINGO) یک نرم افزار بهینه سازی با استفاده از مدل ریاضی است.

این نرم افزار قدرتمند توانایی حل مدل های بسیاری از جمله خطی و غیرخطی را دارد و با تنظیمات گسترده، این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا بتواند بسیاری از مدل هایی که در روی کاغذ قابل حل نیستند، در زمان کوتاه به صورت بهینه حل نماید.

جهت مشاهده سایر مطالب مرتبط با مهندسی کامپیوتر کلیک کنید.

print
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.