پاورپوینت آماده مدیریت پروسس های توزیع شده


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۱ بهمن ۱۴۰۰
نوع فایل
پاورپوینت آماده
حجم فایل
276 کیلوبایت
تعداد صفحات
30 صفحه
تعداد بازدید
984 بازدید
۱۰,۰۰۰ تومان

پاورپوینت آماده مدیریت پروسس های توزیع شده

پاورپوینت آماده مدیریت پروسس های توزیع شده

مهاجرت پروسس

اهداف مهاجرت پروسس

تعادل بار

کارایی ارتباطات

کارایی دسترسی و قابلیت ویژه

سؤالات مهاجرت پروسس

چه کسی شروع کننده مهاجرت است؟

چه چیزهایی در مهاجرت پروسس درگیر می شوند؟

مثالی از مهاجرت پروسس

چه قسمت هایی از پروسس مهاجرت می کنند؟

Eager All

PreCopy

Eager dirty


مطالب مرتبط

در این مقاله به موضوع سیستم های توزیع شده و مزایا و معایب و کاربردهای آنها می‌پردازیم و با انواع سیستم های توزیع شده آشنا می‌شویم.

محاسبات توزیع شده چیست؟

محاسبات توزیع شده چیست؟

می‌دانیم که به صورت سنتی، پردازش‌ها روی یک ماشین انجام می‌شود. هر روز از کامپیوترها، گوشی‌ها و دیگر دستگاه‌های پردازشی استفاده می‌کنیم یعنی ورودی به آنها می‌دهیم و خروجی می‌گیریم. اما در پروژه‌های بزرگ و پیچیده مانند پروژه‌های ۳D Graphic و Video Rendering، حل مسایل پیچیده علمی، شبیه سازی ها، هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، و در کل، آنالیز بیگ دیتا و کلان داده، این راهکارهای معمول و روزمره ناکارآمد هستند و قدرت پردازشی مورد نیاز شما را تامین نمی‌کنند. چه می‌شد اگر برای افزایش کارایی و بهره‌وری بتوان مولفه‌های نرم افزاری سیستم را بین چند کامپیوتر به اشتراک گذاشت؟ مدل محاسبات توزیع شده – Distributed Computing پاسخ شما را خواهد داد.

کامپیوتر، سرعت بسیار کمی در حل مسایل بزرگ دارد و اینجاست که Distributed Computing وارد عمل می‌شود. ایده ساده‌ای است. می‌توان مساله پیچیده و بزرگ را به چند قسمت کوچک، تقسیم و بین چند کامپیوتر توزیع کرد. پس هر کامپیوتر فقط یک قسمت کوچک از کار را که Job نامیده می‌شود باید انجام دهد. همه کامپیوترها به صورت هماهنگ کار می‌کنند و در نهایت، پردازش بزرگ را در زمان بسیار کمی به دست خواهید آورد.

نامناسب‌ترین Task ها برای Distributed Computing

این ایده از نظر مفهومی بسیار ساده است اما وقتی نوبت به انتخاب Task ای می‌رسد که واقعا مناسب Distributed Computing باشد، باید نکاتی را رعایت کرد.

برخی Task ها برای Distributed Computing خیلی مناسب نیستند. در ارتباط با برخی Task های پیچیده، ممکن است در قدم اول با تقسیم آن به قسمت‌های کوچک و توزیع آنها بین کامپیوترها مشکلاتی داشته باشید خصوصا اگر هر پردازش نیاز به نتیجه پردازش قبلی داشته باشد یعنی الگوی سریالی موجود، باعث می‌شود توزیع محاسبات، سخت‌تر شود.

مناسب‌ترین Task ها برای Distributed Computing

مناسب‌ترین Task ها برای Distributed Computing، کارها و Task های موازی هستند. چنین Task هایی نیاز به تعداد زیادی عملیات پیچیده دارند اما بسیاری از آنها به صورت مجزا و مستقل از بقیه انجام می‌شوند. یعنی می‌توانید هر یک از این Task ها را به سادگی توزیع کنید چون هر Task متکی بر نتیجه Task دیگر نیست. پس تمامی این Task ها در یک زمان و بدون نیاز به دیگر Task ها قابل انجام هستند.

جهت مشاهده سایر مطالب مرتبط با فناوری اطلاعات کلیک کنید.

print
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.