نماد سایت مقاله کده

پاورپوینت مدیریت بازاریابی

پاورپوینت مدیریت بازاریابی

پاورپوینت مدیریت بازاریابی

پاورپوینت مدیریت بازاریابی

پاورپوینت مدیریت بازاریابی – بازاریابی کاتلر ppt

مفهوم بازاریابی

اهداف نظام بازاریابی

مدیریت بازاریابی

تعریف بازاریابی

مدیریت بازاریابی

فلسفه های مدیریت بازاریابی

گرایش تولید

گرایش محصول

گرایش فروش

گرایش بازاریابی

گرایش بازاریابی اجتماعی

فرآیند بازاریابی

تخمین اندازه بازار

سودآوری بازار

میزان رشد بازار

آمیخته بازاریابی

آمیخته بازاریابی

کنترل های بازاریابی

*کنترل برنامه سالیانه

*کنترل سودآوری

کنترل استراتژیک

تحقیقات بازاریابی

متغیرهای تقسیم بندی بازار

پیش بینی فروش

مدیریت محصول

فرایند مدیریت محصول

موضع یابی محصول

تعیین آمیخته محصول

مدیریت محصول جدید

راه های تشخیص محصول جدید

تأثیر بر نوع مصرف

نگرش های قیمت گذاری محصولات

*نگرش قیمت تمام شده

*نگرش خریدار محوری

نگرش رقابت محوری

بازاریابی کاتلر ppt


می توان از دو دیدگاه اجتماعی و مدیریت به تعریف بازاریابی نگاه کرد. از دیدگاه اجتماعی تعریف واژه بیانگر نقشی است که در جامعه ایفا می‌کند؛ برای مثال یک صاحبنظر در بازاریابی گفته است ، نقش بازاریابی عبارت است از ارائه استاندارد بالاتر از زندگی . از دیدگاه اجتماعی ، این تعریف خواست ما را تأمین می‌کند.[۱] مدیریت بازاریابی (به انگلیسی: Management Marketing) تلاش آگاهانه‌ای است برای به‌دست‌آوردن نتایج مثبت در مبادله با بازارهای هدف. مدیریت بازاریابی در هر بازاری کاربرد دارد و قابل اجراست. به‌طور مثال یک مدیر منابع انسانی با بازار نیروی کار یا یک مدیر خرید با بازار مواد اولیه سر و کار دارند. اما به‌طور کلاسیک، مدیریت بازاریابی به وظایف آن دسته از کارکنان سازمان اطلاق می‌شود که با فروش محصولات و خدمات نهایی سر و کار دارند؛ مانند مدیر فروش، مدیر تبلیغات و فروشندگان.[۲]


Marketing management is the organizational discipline which focuses on the practical application of marketing orientation, techniques and methods inside enterprises and organizations and on the management of a firm’s marketing resources and activities.

print
خروج از نسخه موبایل