نماد سایت مقاله کده

پاورپوینت بازاریابی دهان به دهان

پاورپوینت

پاورپوینت بازاریابی دهان به دهان

پاورپوینت بازاریابی دهان به دهان

مقدمه

تبلیغات دهان به دهان یا شفاهی نوعی ترویج رایگان است که در آن مشتریانی که از کسب و کار، محصول، خدمات یا رویدادی راضی بوده اند، از رضایت خود به دیگران می گویند.

این تبلیغ یکی از موثرترین شیوه ی تبلیغ است،زیرا افراد از تبلیغی که انجام میدهند نفع شخصی نمیبرند و هربار با توصیه کالا با خدماتی از آن مجموعه، از اعتبار خود خرج می کنند.

نفوذ کلامی مصرف کننده یک کالا یا خدمات درباره ب کبفبت آن، همان تبلیغات دهان به دهان است و یکی از تاکتیک های شناساندن مجموعه و یک محصول به مصرف کننده است که میتواند مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کند.

تبلیغ از سوی مصرف کننده میتواند چنان تاثیری در زمینه ی رقابت ایجاد کند که نتایج روش های دیگر بازاریابی به ندرت درصد کمی از اثربخشی آن را دارد.

 

تاریخچه تبلیغات دهان به دهان

تبلیغات دهان به دهان

اهمیت بازاریابی دهان به دهان

دلایل برتری تبلیغات دهان به دهان

روش های اجرابی بازاریابی دهان به دهان

روش t5

قدم های شش گانه ی بازاریابی دهان به دهان

سطوح بازاریابی دهان به دهان

سطوح مثبت

سطوح منفی

سطح صفر

نتیجه گیری

منابع

print
خروج از نسخه موبایل