پاورپوینت بازاریابی پارتیزانی (چریکی)


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
نوع فایل
پاورپوینت آماده
حجم فایل
143KB
تعداد صفحات
12 صفحه
تعداد بازدید
3320 بازدید
۶,۰۰۰ تومان

پاورپوینت بازاریابی پارتیزانی

پاورپوینت بازاریابی پارتیزانی

محتوا

بازاریابی پارتیزانی(چریکی)

بازاریابی پارتیزانی چیست؟

بازاریابی پارتیزانی که در فارسی به بازاریابی چریکی نیز موسوم است برگردان عبارت Guerrilla Marketing است. واژه Guerrilla به معنی پارتیزان است.

بازاریابی پارتیزانی توسط جی کنراد لوینسون در کتابی با عنوان بازاریابی پارتیزانی در سال ۱۹۸۲ ارائه شد. بازاریابی پارتیزانی روشی نامنظم و غیرمعمول در انجام فعالیت های ترفیعی بر مبنای یک بودجه بسیار کم است. چنین ترفیعات و پیشرفتهایی گاهی اوقات به گونه ای طراحی می شوند که مخاطب هدف، حتی از وجود آنها بی اطلاع است و این ترفیعات نوعی بازاریابی پنهان یا سری است.

uبازاریابی هنر عوض کردن عقاید مردم یا حفظ عقاید آنهاست اگر که تمایل به همکاری با شما را داشته باشند.

برای موفقیت در بازاریابی و یا حتی بازاریابی چریکی شما باید کاری کنید که مردم نوع محصول مصرفی خود را تغییر دهند و یا نوعی از محصولات و خدمات جدید را بپذیرند که قبلا وجود نداشته است.

چنین چیزی در یک لحظه یا یک ماه و یک سال میسر نمیشود و درست به همین دلیل است که بازاریابی را یک فرآیند میدانیم نه یک رویداد.

uممکن است فرآیند بازاریابی شما از چندیدن رویداد تشکیل شده باشد و یک بازاریاب چریکی به خوبی میداند که بازاریابی او آغاز و میانه دارد ولی پایانی برایش نمیتوان متصور شد. دقیقا همین شرایط برای روند سئو و بهینه سازی یک وبسایت قابل تعمیم می باشد و هرگز نمیتوان فرآیند سئو را در یک مجموعه و در بازه زمانی کوتاه خلاصه نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مفاهیم و انواع بازاریابی میتوانید به مقاله وبسیما در این زمینه با عنوان بازاریابی یا مارکتینگ چیست مراجعهنماید.

اصول بازاریابی پارتیزانی

نمونه هایی ازبکارگیری هنر دربازاریابی پارنیزانی

تکنیک های بازار یابی

تفاوت های بازاریابی سنتی وچریکی

تفاوت های بازاریابی سنتی وچریکی

مثال جالبی ازبازاریابی پارتیزانی

سخن پایانی

پایان

پاورپوینت بازاریابی پارتیزانی
پاورپوینت بازاریابی پارتیزانی

مطلب مرتبط

بازاریابی چریکی به زبان ساده نوعی بازاریابی نامتعارف و خلاقانه است که شرکت‌هایی که بودجه‌ی کمی برای تبلیغات دارند برای مطرح شدن و حمله به رقبا از آن استفاده می‌کنند. موفقیت بازاریابی پارتیزانی به خلاقیت و قانون‌شکنی‌های آن بستگی دارد. طراحی این برنامه‌ی بازاریابی به‌گونه‌ای است که گاه به‌صورت پنهانی روی مخاطبان اثر می‌گذارد.

پدر علم بازاریابی پارتیزانی، «جی کنراد لوینسون» است که در سال ۱۹۸۴ کتابی با نام «بازاریابی پارتیزانی» را چاپ کرد که در آن ضمن معرفی این روش، تمرکزش را بر این موضوع گذاشت که چطور یک شرکت کوچکمی‌تواند با بودجه کم، با شرکت‌های بزرگ‌تر رقابت کند.

print
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 برچسب ها: