پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات


در حال بارگذاری
۱۳ بهمن ۱۳۹۶
پاورپوینت اماده
1.39MB
27 صفحه
۳,۰۰۰ تومان
خرید

پاورپوینت اماده – روانشناسی رنگ در تبلیغات

پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات

 

 

 

پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات

 

 

از روانشناسی رنگ ها چه می دانید؟

تعریف رنگ: در سال ۱۶۶۶، اسحاق نیوتن، دانشمند نامدار انگلیسی، کشف کرد که چنانچه نور خالص سفید از یک منشور عبور داده شود، به رنگ‌های قابل رؤیت تجزیه می‌شود. نیوتن همچنین کشف کرد که هر رنگ از یک طول موج منحصر به فرد تشکیل شده و قابل تجزیه به رنگ‌های دیگر نیست.

    آزمایش‌های بعدی نشان داد که با ترکیب نورها می‌توان رنگ‌های مختلف را ایجاد کرد. برای مثال، نور قرمز در ترکیب با نور زرد، رنگ نارنجی را به وجود می‌آورد.

    رنگی که بر اثر ترکیب دو رنگ دیگر به وجود آید را ترکیبی می‌گویند. بعضی از رنگ‌ها، مثل زرد و ارغوانی، در صورت ترکیب شدن، همدیگر را خنثی می‌کنند و نور سفید می‌سازند. این رنگ‌ها را نیز رنگ‌های مکمّل می‌نامند.

روان‌شناسی رنگ‌های مختلف

روان‌شناسی رنگ سیاه

روان‌شناسی رنگ سفید

 روان‌شناسی رنگ قرمز

 روان‌شناسی رنگ آبی

 روان‌شناسی رنگ سبز

 روان‌شناسی رنگ زرد

 روان‌شناسی رنگ ارغوانی

 روان‌شناسی رنگ قهوه‌ای

 روان‌شناسی رنگ نارنجی

 روان‌شناسی رنگ صورتی

جایگاه رنگ در تبلیغات

اثر رنگ در بازاریابی و تبلیغات

print
۵/۵ ( ۱ نظر )
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 برچسب ها: